onsdag 17. september 2008

Sssskeptisk...

Noen som ser humoren i å koke kjæledyret sitt? Didn`t think so! Synes personlig det er forstyrrende at den lille jenta i Spar-reklamen ler når gullfisk-vannet begynner å koke. I teorien min har hun hatt en over-gjennomsnittlig vanskelig barndom. Blir sikkert ikke helt god når hun blir stor. Ser for meg mange skremmende scenario for Spar-reklamene framover.

Synes forøvrig ikke konseptet bak reklamen er så veldig mye å skryte av, men det er en annen historie!

Ica reklamene derimot, gjør meg glade.


"Merkelig. Du, Tor Einar, hvordan er det dette funker egentlig? At, at prisene følger produktene på denne måten?"

"Hmm.. Jeg vet ikke helt jeg. Se her, det er sånn med potetene og.
Kan ikke du løpe bort til Gunnar og spørre?"

"Nei, da virker jeg jo bare dum!"

"Du er så umoden.
Greit! Jeg spør, men da blir du med."

"Gunnar?"

"ja!"

"Eeehm. Marius lurer på dette med prisene..."


Ah, koser meg, uten dyr, fisk eller fugl i livsfare.

1 kommentar:

-Stine sa...

Du liker jo å spraye gullfisker med hårspray:p